Koja je tematika najzanimljivija hrvatskim čitateljima?

Danas se govori da sve manje ljudi u Hrvatskoj danas čita novine ili knjige. Danas su ovakvi mediji dostupni putem Interneta i svako takvo zanimljivo štivo može se pročitati na Internetu. Internet je medij sadašnjosti ali i budućnosti, nešto bez čega ne možemo zamisliti današnje moderno doba. Pojavom Interneta otvorila su se mnoga vrata, kroz oblike educiranja, učenja, čitanja, pa i na takav način napredovanja u karijeri ili jednostavnu informiranju. Informiranje je danas najvažniji preduvjet ukoliko želite biti u toku, sa svim svjetskim novostima, događanjima ili jednostavno naučiti nešto novo. Hrvatski čitatelji danas na Internetu pregledavaju različite vrste stranica. Međutim, jedno od najčešće posjećenijih štiva su svakako dnevne novosti i događanja iz zemlje i svijeta. To je danas zamjena za novine, koje su se prije nekoliko godina čitale. Danas su te novine dostupne na Internetu te nema potrebe za kupnjom novina. Jednim klikom uvijek možete vidjeti i pročitati sve zanimljivosti iz zemlje i svijeta. Svaka osoba je posebna, pa tako i svatko od nas voli različitu vrstu tematike. Na Hrvatskom tržištu nude se različite vrste portala. Neke statistike govore, da su među najposjećenijim portalima oni vezani uz politiku i novosti oko iste.

Tematika politike očito je najzanimljivija hrvatskim čitateljima, dali je tomu razlog neizvjesna situacija u kojoj se nalazi naša zemlja ili naši građani jednostavno vole biti informirani – ne znamo, jedino što znamo da su ovo portali koji su po posjećenosti najviše čitani i pregledavani. Drugi po redu portali koje najčešće posjećujemo su oni vezani za grupne kupovine. Na našem tržištu ih ima jako mnogo, te se ovi portali vrlo često vrte na našim preglednicima. Nakon politike i grupne kupovine, nalaze se portali vezani za zdravlje i pravilnu ishranu. Brojni su portali koji prate tu tematiku a njih vrlo često volimo pročitati i pogledati neke zanimljive savjete vezane uz zdravlje, dijete i pravila koja određuje zdrav način života. Moda i sve vezano uz nju, nalazi se u zlatnoj sredini po posjećenosti.

Iako se ova tematika nalazi u zlatnoj sredini po posjećenosti, ne možemo reći da Hrvati nisu modno osviješteni! Ili možda nisu ove statistike točne!!! Svakako, dobro posjećeni portali su oni koji preferiraju modu, sve vezano uz nju i tematiku koja prati događanja oko poznatih i slavnih. Nekako mi se čini da sve veći broj ljudi, nastoji živjeti život koji nije njihov, tako da me osobno, malo čudi ova zlatna sredina! Nakon mode nalaze se portali koji prate tematiku povezane sa vremenom, tj. vremenske prognoze. Portali o edukaciji i obrazovanju, dodatnoj naobrazbi i slično, dolaze nakon portala o vremenu. Ovo su hvale vrijedni portali na kojima možete puno toga naučiti, educirati se i zasigurno puno toga naučiti.

Veliki broj učenika, studenata ali i ljudi srednjih godina posjećuje ovakve portale i vrlo često čitaju i proučavaju datu tematiku, koja je uistinu posebna. Sportski portali i zabavni portali nalaze se na posljednjem mjestu po posjećenosti. Iako zadnji, ovakva tematika je zanimljiva i svakako zabavna. Portali vezani uz knjigu, čitanje i sve vezano uz tu tematiku nalaze se daleko ispod ove ljestvice. Da li je to zbog sve manjeg vremena kojega posvećujemo čitanju ili je to zbog nekih drugih razloga – ne znamo. Zaključak je, da se na hrvatskom tržištu nalazi veliki broj portala sa svim mogućim tematikama, tako da svaka osoba može pronaći sebi zanimljivo štivo. Iako je po posjećenosti politika na prvom mjestu – nadamo se da će se i to uskoro promijeniti te da će hrvatski čitatelji pronaći i mnoga druga zanimljiva štiva koja su dostupna svima.

Autor: Sabljak Davor / exdizajn.com